Tot ceea ce misca in industria muzicala romaneasca !

marți, 26 ianuarie 2010

Marius nu viseaza la chestiuni SF in 2010




Cei de la Agentia de Presa Mondena il descriu pe Marius ca fiind o persoana realista reusind sa ii ia si o scurta declaratie:

"Nu visez la chestiuni SF in anul 2010. Dintotdeauna am fost un tip cu picioarele pe pamant. La capitolul rezolutii intotdeauna am stat prost, in sensul ca nu m-am gandit niciodata la ele in felul asta. Eu am niste teluri in viata, mi-am propus anumite lucruri dar niciodata la inceput de an neaparat. Stiu ce vreau sa fac si cam atat....muncesc pentru asta constant. In calitate de manager al clubului de fitness World Clas Jolie Ville doresc sa dublez numarul clientilor, iar in ceea ce priveste muzica veti avea parte de mari surprize."

Sa speram ca asa va fi Marius si ne vei surprinde placut asa cum ai facut cu piesele "Rain " si " Obsession care au devenit hituri de succes :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu